Valencia CF16 enero 2023

COMUNICAT OFICIAL | MOUCTAR DIAKHABY

El Valencia CF ha aconseguit un acord per a l'ampliació de contracte de Mouctar Diakhaby fins al 30 de juny de 2027.

El defensa valencianista (19/12/1996) estén la seua vinculació amb el Club a llarg termini, comprometent-se per aquesta i quatre temporades més, i ho fa amb l'ambició de continuar creixent de la mà del Valencia CF.

Diakhaby va arribar al Valencia CF en 2018 amb 21 anys procedent del Olympique de Lió. En la seua cinquena temporada com a valencianista ha disputat ja més de 140 partits oficials entre totes les competicions, sent campió de Copa del Rei en 2019, i convertint-se en jugador internacional amb la selecció de la República de Guinea.

lRTvc5iJ9UQ8DXUnWRGIZARTi21RzX9N8PhEG1n6Wk8GwleqpfM5kpRsLqBofEJL.jpeg